Back
វិធីសាស្រ្តសន្សំ  
រៀបចំផែនការសម្រាប់ អនាគតរបស់ខ្ញុំ  
គន្លឹះធ្វើដំណើរ  
គណនី  
ហិរញ្ញប្បទាន  
សេវា​ផ្ទេរ​ប្រាក់  
ឧបករណ៍  
សេវាធនាគារ តាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធើណេត  
សេវាធនាគារដោយខ្លួនឯង  
កម្មវិធីពិសេសថ្មីៗ  
អត្រា និង ការបង់ប្រាក់  
សំណួរ ដែលសួរញឹកញាប់  
ទំនាក់ទំនងយើងខ្ញុំ  
មកកាន់ទីតាំងយើងខ្ញុំ  
គោលការណ៍ ស្តីពីការផ្តល់ តម្លៃដល់អតិថិជន ដោយស្មើភាពគ្នា  
របាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំ  

Important Notice:

ប្រកាសទទួលពាក្យបណ្តឹង

ធនាគារ ស៊ីអាយអិមប៊ី ភីអិលស៊ី សូមជម្រាបជូនដំណឹងដល់អតិថិជនទាំងអស់ អំពីការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់ធនាគារ ក្នុងការអនុវត្តបទប្បញ្ញត្តិឲ្យខ្ជាប់ខ្ជួន ដែលបានចែងដោយធនាគារជាតិ នៃ កម្ពុជា (ប្រកាសលេខ ធ7.017.299 ប្រ.ក)។

 

  • ពាក្យបណ្តឹងត្រូវដាក់ស្នើ ក្នុងរយៈពេល 60 ថ្ងៃ គិតចាប់ពីថ្ងៃដែលបញ្ហាត្រូវបានកំណត់អត្តសញ្ញាណ
  • ពាក្យបណ្តឹងផ្ទាល់មាត់នឹងត្រូវបានដោះស្រាយក្នុងរយៈពេល 2 ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ។ ពាក្យបណ្តឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ នឹងតម្រូវឲ្យអនុវត្ត ប្រសិនបើពាក្យបណ្តឹងផ្ទាល់មាត់មិនអាចត្រូវបានដោះស្រាយ ក្នុងរយៈពេល 2 ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ
  • លទ្ធផលបណ្ដឹងនឹងត្រូវបានជូនដំណឹងក្នុងរយៈពេល 30 ថ្ងៃ គិតចាប់ពីថ្ងៃដែលទទួលពាក្យបណ្តឹង
  • អតិថិជន និង/ឬ ធនាគារអាចបន្តការដាក់ពាក្យបណ្តឹង ដោយផ្ញើរជូននូវច្បាប់ចម្លងរបស់ពាក្យបណ្តឹង និងលទ្ធផល ជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ ទៅកាន់ធនាគារជាតិ នៃ កម្ពុជា ក្នុងរយៈពេល 30 ថ្ងៃ គិតចាប់ពីកាលបរិច្ឆេទនៃការជូនដំណឹង អំពីលទ្ធផលនៃដំណោះស្រាយពាក្យបណ្ដឹង ប្រសិនបើអតិថិជនមិនពេញចិត្តនឹងលទ្ធផល។

 

ផ្នែកបម្រើសេវាអតិថិជន៖ +៨៥៥ ២៣ ៩៨៨ ៣៨៨

អុីមែលផ្នែកបម្រើសេវាអតិថិជន៖ customercare@cimb.com.kh