គ្រប់លក្ខន្តិកទាំងអស់ ត្រូវអនុលោមតាមគោលការណ៍របស់ក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ (ខេមបូឌា) ភីអិលស៊ី។ អតិថិជនត្រូវផ្តល់ការជូនដំណឹងផ្ទាល់មាត់ ទៅកាន់ធនាគារភ្លាមៗ ហើយដាក់ជូនឯកសារស្នើសុំសំណងចាំបាច់ទាំងអស់ ទៅកាន់ក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ ឲ្យបានឆាប់បំផុត ដើម្បីជួយពន្លឿនដំណើរការស្នើសុំសំណង។ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម ចំពោះដំណើរការស្នើសុំសំណង អតិថិជនអាច៖
- អញ្ជើញទៅកាន់ការិយាល័យរបស់ក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ ដែលនៅជិតបំផុត
- ទំនាក់ទំនងក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ តាមរយៈលេខ 1800 211 211 (ឥតគិតថ្លៃ)
- អ៊ីមែល: claims_service@manulife.com
ក្រុមហ៊ុន មេនូឡាយហ្វ៍ នឹងជួយអតិថិជន អំពីការរៀបចំឯកសារ និងការបំពេញទម្រង់បែបបទចាំបាច់ ដែលបានតម្រូវ។