ជាទូទៅ ម្ចាស់ប័ណ្ណត្រូវធ្វើការជាមួយអាជីវករដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហា ព្រោះនេះជាបញ្ហារវាងអ្នកទិញនិងអ្នកលក់។ ពាណិជ្ជករដែលមានកេរ្តិ៍ឈ្មោះ អាចទទួលយកការត្រឡប់មកវិញនិងផ្តល់ផលិតផលត្រឹមត្រូវ។ ប្រសិនបើបញ្ហាមិនត្រូវបានដោះស្រាយ ម្ចាស់ប័ណ្ណអាចស្វែងរកជំនួយពីធនាគារដោយដាក់ពាក្យបណ្តឹងទាមទារសំណងជាមួយធនាគារ ។