Back
វិធីសាស្រ្តសន្សំ  
រៀបចំផែនការសម្រាប់ អនាគតរបស់ខ្ញុំ  
គន្លឹះធ្វើដំណើរ  
សេវា​ផ្ទេរ​ប្រាក់  
សេវាធនាគារ តាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធើណេត  
សេវាធនាគារដោយខ្លួនឯង  
កម្មវិធីពិសេសថ្មីៗ  
អត្រា និង ការបង់ប្រាក់  
សំណួរ ដែលសួរញឹកញាប់  
ទំនាក់ទំនងយើងខ្ញុំ  
មកកាន់ទីតាំងយើងខ្ញុំ  
គោលការណ៍ ស្តីពីការផ្តល់ តម្លៃដល់អតិថិជន ដោយស្មើភាពគ្នា  
របាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំ  

ម្ចាស់ប័ណ្ណ បានធ្វើការបញ្ជាទិញតាមអ៊ីនធឺណែត ប៉ុន្តែទំនិញមិនដែលត្រូវបានដឹកជញ្ជូន ឬមិនត្រូវបានពិពណ៌នាឬខូច ក្នុងកំឡុងពេលដឹកជញ្ជូន។ តើម្ចាស់ប័ណ្ណអាចទទួលបានសំណងវិញទេ?

ជាទូទៅ ម្ចាស់ប័ណ្ណត្រូវធ្វើការជាមួយអាជីវករដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហា ព្រោះនេះជាបញ្ហារវាងអ្នកទិញនិងអ្នកលក់។ ពាណិជ្ជករដែលមានកេរ្តិ៍ឈ្មោះ អាចទទួលយកការត្រឡប់មកវិញនិងផ្តល់ផលិតផលត្រឹមត្រូវ។ ប្រសិនបើបញ្ហាមិនត្រូវបានដោះស្រាយ ម្ចាស់ប័ណ្ណអាចស្វែងរកជំនួយពីធនាគារដោយដាក់ពាក្យបណ្តឹងទាមទារសំណងជាមួយធនាគារ ។

កំពុងស្វែងរកសំណួរបន្ថែម?