Back
វិធីសាស្រ្តសន្សំ  
រៀបចំផែនការសម្រាប់ អនាគតរបស់ខ្ញុំ  
គន្លឹះធ្វើដំណើរ  
គណនី  
ហិរញ្ញប្បទាន  
សេវា​ផ្ទេរ​ប្រាក់  
ឧបករណ៍  
សេវាធនាគារ តាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធើណេត  
សេវាធនាគារដោយខ្លួនឯង  
កម្មវិធីពិសេសថ្មីៗ  
អត្រា និង ការបង់ប្រាក់  
សំណួរ ដែលសួរញឹកញាប់  
ទំនាក់ទំនងយើងខ្ញុំ  
មកកាន់ទីតាំងយើងខ្ញុំ  
គោលការណ៍ ស្តីពីការផ្តល់ តម្លៃដល់អតិថិជន ដោយស្មើភាពគ្នា  
របាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំ  

តើធនាគារសម្រេចថាតើត្រូវអនុម័ត ឬបដិសេធពាក្យស្នើសុំយ៉ាងដូចម្តេច?

ធនាគារប្រើប្រាស់ប៉ារ៉ាម៉ែត្រឥណទានផ្ទៃក្នុង ដើម្បីវាយតម្លៃទៅលើឥណទាននោះ។ វិធីសាស្រ្តនេះ មិនត្រូវបានបង្ហាញជូនដល់អតិថិជននោះទេ។ អតិថិជនខ្លះត្រូវបានបដិសេធ ទោះបីជាពួកគាត់មានកញ្ចប់ប្រាក់ខែសមរម្យក៏ដោយ។ ហេតុផលដែលអាចទៅរួច គឺថាអ្នកដាក់ពាក្យស្នើសុំឥណទាន ប្រហែលជាអាចមានឥណទានជាច្រើនទៀត ដែលមិនទាន់បានបង់ផ្តាច់ ដែលធនាគារពិបាកក្នុងការដាក់បន្ទុកដល់អ្នកដាក់ពាក្យសុំជាមួយនឹងបំណុលបន្ថែម។ ហេតុផលមួយទៀតដែលអាចកើតមាន គឺបញ្ហាទាក់ទងនឹងប្រវត្តិឥណទានដូចជាការទូទាត់យឺតច្រើនដង ឬបញ្ហាធំដូចជាបំណុលលុបចោលនៅក្នុងរបាយការណ៍របស់ ការិយាល័យឥណទានកម្ពុជា។ ប្រសិនបើអតិថិជនមានហេតុផលដែលអាចអោយជឿជាក់បានថា របាយការណ៍នេះមានកំហុស គាត់មានសិទ្ធិក្នុងការទាមទារអោយ ការិយាល័យឥណទានកម្ពុជា ធ្វើការកែតម្រូវឡើងវិញ។ នៅទីបញ្ចប់ ធនាគារអនុវត្តឆន្ទានុសិទ្ធនៅពេលដែលមានការនិយាយពិភាក្សាពីការសម្រេចចិត្តចុងក្រោយ។

កំពុងស្វែងរកសំណួរបន្ថែម?