Back
វិធីសាស្រ្តសន្សំ  
រៀបចំផែនការសម្រាប់ អនាគតរបស់ខ្ញុំ  
គន្លឹះធ្វើដំណើរ  
គណនី  
ហិរញ្ញប្បទាន  
សេវា​ផ្ទេរ​ប្រាក់  
ឧបករណ៍  
សេវាធនាគារ តាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធើណេត  
សេវាធនាគារដោយខ្លួនឯង  
កម្មវិធីពិសេសថ្មីៗ  
អត្រា និង ការបង់ប្រាក់  
សំណួរ ដែលសួរញឹកញាប់  
ទំនាក់ទំនងយើងខ្ញុំ  
មកកាន់ទីតាំងយើងខ្ញុំ  
គោលការណ៍ ស្តីពីការផ្តល់ តម្លៃដល់អតិថិជន ដោយស្មើភាពគ្នា  
របាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំ  

តើធនាគារសម្រេចអនុម័ត ឬ បដិសេធការស្នើសុំឥណទាន ដោយរបៀបណា?

ធនាគារប្រើប្រាស់ប៉ារ៉ាម៉ែត្រឥណទានផ្ទៃក្នុង ដើម្បីវាយតម្លៃការស្នើសុំឥណទាន។ វិធីសាស្រ្តសិក្សារនេះ មិនត្រូវបានបង្ហាញជូន ដល់អតិថិជនទេ។ អតិថិជនខ្លះត្រូវបានបដិសេធ ទោះបីជាពួកគាត់មានប្រាក់ខែសមរម្យក៏ដោយ។ ហេតុផលផ្សេងៗ គឺថាអ្នកស្នើសុំ ប្រហែលជាកំពុងជាប់ឥណទានច្រើនស្រាប់ ដែលធនាគារពិបាក ក្នុងការដាក់បន្ទុកអ្នកស្នើសុំ ជាមួយនឹងបំណុលបន្ថែម។ ហេតុផលមួយទៀត អាចពាក់ព័ន្ធនឹងប្រវត្តិឥណទាន ដូចជាការបង់សងយឺតច្រើនដង ឬ បញ្ហាធំដុំណាមួយ ដូចជាជាប់ឈ្មោះមិនល្អ ក្នុងរបាយការណ៍របស់ ការិយាល័យឥណទានកម្ពុជា។ ប្រសិនបើអតិថិជនមានហេតុផល ដែលអាចបញ្ជាក់ថា របាយការណ៍នោះមានការភ័ន្តច្រឡំ ពួកគេមានសិទ្ធិទាមទារឲ្យការិយាល័យឥណទានកម្ពុជា ធ្វើការកែតម្រូវឡើងវិញ។ ចុងបញ្ចប់ ធនាគារអនុវត្តឆន្ទានុសិទ្ធិ ទៅលើការសម្រេចចិត្តចុងក្រោយ។

កំពុងស្វែងរកសំណួរបន្ថែម?